Підсумкові контрольні роботи
Мистецтво. 8 клас: https://drive.google.com/file/d/1c2Pf6FjStoLtQH7O3YKxKDfmnXr8I2bR/view?usp=sharing
Мистецтво. 9 клас: https://drive.google.com/file/d/1_hLbkwnmjsgzNfwqUAOl2yjIjvziGOFy/view?usp=sharing
Навчання з 18.05 по 22.05
Мистецтво
9 клас
18.05. Тема уроку. Підсумкова контрольна робота.
Завдання до уроку:
Виконати контрольну роботу на окремому подвійному листочку в лінійку за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1_hLbkwnmjsgzNfwqUAOl2yjIjvziGOFy/view?usp=sharing
Завдання не переписувати. Виконану роботу обов’язково принести в школу!
Підпис роботи:
Підсумкова контрольна робота
з мистецтва
(тестові завдання)
учня/учениці 9 класу
Прізвище та ім’я (в родовому відмінку)
Мистецтво
8 клас
20.05. Тема уроку. Підсумкова контрольна робота.
Завдання до уроку:
Виконати контрольну роботу на окремому подвійному листочку в лінійку за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1c2Pf6FjStoLtQH7O3YKxKDfmnXr8I2bR/view?usp=sharing
Завдання не переписувати. Виконану роботу обов’язково принести в школу!
Підпис роботи:
Підсумкова контрольна робота
з мистецтва
(тестові завдання)
учня/учениці 8 класу
Прізвище та ім’я (в родовому відмінку)
Навчання з 11.05 по 15.05
Мистецтво
8 клас
13.05. Тема уроку. Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка.
Завдання до уроку:
1) Ознайомитися з теоретичним матеріалом на ст. 182-193.
2) Відповідати на запитання після теми на ст. 193.
3) Створити емблему фольклорного фестивалю. Варіант І на ст. 192.
Допоміжні матеріали:
Навчання з 04.05 по 08.05
Мистецтво
8 клас
06.05. Тема уроку. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.
Завдання до уроку:
1) Опрацювати теоретичний матеріал підручника теми 32 на ст. 176-181.
2) Відповідати на запитання на ст. 181 (1 питання письмово, інші усно).
Надіслати фотозвіт.
Посилання на допоміжні матеріали: https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-04-05-%D0%BF%D0%BE-08-05/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0
Мистецтво
9 клас
04.05. Тема уроку. Мистецтво в діалозі культур.
Завдання до уроку:
1) Ознайомитися з матеріалом теми 31-32 на ст. 192-203.
2) Відповідати на запитання на ст. 203 (1 питання письмово, інші усно).
Надіслати фотозвіт.
Посилання на допоміжні матеріали: https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-04-05-%D0%BF%D0%BE-08-05/9-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0
Навчання з 27.04 по 30.04
Мистецтво
8 клас
29.04. Тема уроку. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.
Завдання до уроку: опрацюйте теоретичний матеріал підручника теми 32 на ст. 176-181.
З рубрики «Мистецька скарбничка» виписати поняття «дивертисмент» та «опера» на ст. 181.
Намалювати карикатуру чи шарж на тему з життя сучасного підлітка. Надіслати фотозвіт.
Мистецтво
9 клас
27.04. Тема уроку. Мистецтво в діалозі культур.
Завдання до уроку: ознайомитися з матеріалом теми 31-32 на ст. 192-203.
Розробити вітальну листівку до Міжнародного дня музеїв (18 травня) або рекламний буклет для відвідувачів музею. Надіслати фотозвіт.
Навчання з 20.04 по 24.04
Мистецтво
8 клас
22.04. Тема уроку. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.
Завдання до уроку: опрацюйте теоретичний матеріал підручника теми 32 на ст. 176-181.
Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів. Надіслати фотозвіт виконаної роботи.
Посилання на матеріали до уроку:
Навчання з 12.03, 16.03 по 20.03
8 клас
Прочитати матеріал книги за темою «Класицизм: музика» на ст. 134-145.
З мистецької скарбнички виписати поняття «симфонія» та «соната» на ст. 145.
Виписати представників класицизму в музиці.
Усно відповідати на запитання на ст. 145.
Довідковий матеріал
9 клас
Прочитати матеріал книги за темою «Телебачення: погляд у світ» на ст. 160-167.
З мистецької скарбнички виписати поняття «телебачення», «медіа» - на ст. 167.
Усно відповідати на запитання на ст. 167.
Довідковий матеріал
Історія виникнення телебачення.
Навчання з 30.03 по 03.04
8 клас
Прочитати матеріал книги за темою «Романтизм в образотворчому мистецтві» на ст. 146-153.
Усно відповідати на запитання на ст. 155.
Виконати творче завдання на ст. 154 варіант І «фантастичний живописний пейзаж».
Довідковий матеріал
9 клас
Прочитати матеріал книги за темою «Фотомистецтво та реклама» на ст. 168-179.
З мистецької скарбнички «реклама», «фотографія» - на ст. 179.
Усно відповідати на запитання на ст. 179.
Виконати творче завдання 5 на ст. 179 (Самостійно сфотографуйте цікаві куточки свого краю), або запропонуйте власний рекламний слоган будь-якого продукту.
Довідковий матеріал
Навчання з 06.04 по 10.04
Мистецтво
8 клас
Прочитати матеріал книги за темою «Музика романтиків» (тема 28-29 на ст. 156).
Виписати з мистецької скарбнички поняття «романс» на ст. 163.
Усно відповідати на запитання на ст. 163.
Мистецтво
9 клас
Прочитати матеріал книги за темами 29-30. «Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки» на ст. 180.
Виписати з мистецької скарбнички поняття «меценат» та «мурал» на ст. 191.
Усно відповідати на запитання на ст. 191.
Виконати творче завдання: розповісти про один із експонатів в будь-якій галереї світу (5-10 речень у робочому зошиті). Чи то картина, чи скульптура, чи предмет декоративно-ужиткового мистецтва.
Переглянути відео про історико-культурні заповідники України та найвідоміші музеї світу:
«Лувр» в Парижі.
«Найкращі шедеври галереї Уффіці» у Флоренції.
ТОП-10 найбільших і найдавніших музеїв світу.
Віртуальна екскурсія галереєю Уфіцці.
Віртуальна екскурсія Версальський палацем.
Віртуальна екскурсія музеєм національної антропології.
Навчання з 13.04 по 17.04
Мистецтво
8 клас
15.04. Тема уроку. Музика романтиків.
Завдання до уроку:ознайомтеся з презентацією до уроку -http://www.myshared.ru/slide/1347045/.
Підготуйте презентацію до творчості одного з композиторів романтизму (Ф. Шопен, Н. Паганіні, Р. Шуман, Ф. Шуберт, Ф. Мендельсон-Бартольді, Р. Вагнер та ін.).
Мистецтво
9 клас
13.04. Тема уроку. Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки.
Завдання до уроку: ознайомтеся з презентацією до уроку - https://www.youtube.com/watch?v=GQvT4Ul0lko.
Творче завдання: подумайте і запропонуйте 15 книг, які варто поставити на «стіну-полицю» бібліотеки, якщо б її будували в одному з міст України.
Унікальні бібліотеки світу: https://www.youtube.com/watch?v=FtleadJ65AQ.
Форми збереження культурної спадщини, найвідоміші музеї та галереї рідного краю, України, світу: https://www.youtube.com/watch?v=cVxY1FGm7QQ.
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |