Підсумкові контрольні роботи


Мистецтво. 8 клас: https://drive.google.com/file/d/1c2Pf6FjStoLtQH7O3YKxKDfmnXr8I2bR/view?usp=sharing

Мистецтво. 9 клас: https://drive.google.com/file/d/1_hLbkwnmjsgzNfwqUAOl2yjIjvziGOFy/view?usp=sharing

Навчання з 18.05 по 22.05


Мистецтво

9 клас


18.05. Тема уроку. Підсумкова контрольна робота.

Завдання до уроку:

Виконати контрольну роботу на окремому подвійному листочку в лінійку за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1_hLbkwnmjsgzNfwqUAOl2yjIjvziGOFy/view?usp=sharing

Завдання не переписувати. Виконану роботу обов’язково принести в школу!

Підпис роботи:

Підсумкова контрольна робота

з мистецтва

(тестові завдання)

учня/учениці 9 класу

Прізвище та ім’я (в родовому відмінку)

Мистецтво

8 клас


20.05. Тема уроку. Підсумкова контрольна робота.

Завдання до уроку:

Виконати контрольну роботу на окремому подвійному листочку в лінійку за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1c2Pf6FjStoLtQH7O3YKxKDfmnXr8I2bR/view?usp=sharing

Завдання не переписувати. Виконану роботу обов’язково принести в школу!

Підпис роботи:

Підсумкова контрольна робота

з мистецтва

(тестові завдання)

учня/учениці 8 класу

Прізвище та ім’я (в родовому відмінку)

Навчання з 11.05 по 15.05


Мистецтво

8 клас


13.05. Тема уроку. Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка.

Завдання до уроку:

1) Ознайомитися з теоретичним матеріалом на ст. 182-193.

2) Відповідати на запитання після теми на ст. 193.

3) Створити емблему фольклорного фестивалю. Варіант І на ст. 192.

Допоміжні матеріали:

https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-11-05-%D0%BF%D0%BE-15-05/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0

Навчання з 04.05 по 08.05


Мистецтво

8 клас


06.05. Тема уроку. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.

Завдання до уроку:

1) Опрацювати теоретичний матеріал підручника теми 32 на ст. 176-181.

2) Відповідати на запитання на ст. 181 (1 питання письмово, інші усно).

Надіслати фотозвіт.

Посилання на допоміжні матеріали: https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-04-05-%D0%BF%D0%BE-08-05/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0

Мистецтво

9 клас


04.05. Тема уроку. Мистецтво в діалозі культур.

Завдання до уроку:

1) Ознайомитися з матеріалом теми 31-32 на ст. 192-203.

2) Відповідати на запитання на ст. 203 (1 питання письмово, інші усно).

Надіслати фотозвіт.

Посилання на допоміжні матеріали: https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-04-05-%D0%BF%D0%BE-08-05/9-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0

Навчання з 27.04 по 30.04


Мистецтво

8 клас


29.04. Тема уроку. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.

Завдання до уроку: опрацюйте теоретичний матеріал підручника теми 32 на ст. 176-181.

З рубрики «Мистецька скарбничка» виписати поняття «дивертисмент» та «опера» на ст. 181.

Намалювати карикатуру чи шарж на тему з життя сучасного підлітка. Надіслати фотозвіт.

Посилання на матеріали: https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-27-04-%D0%BF%D0%BE-30-04/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0

Мистецтво

9 клас


27.04. Тема уроку. Мистецтво в діалозі культур.

Завдання до уроку: ознайомитися з матеріалом теми 31-32 на ст. 192-203.

Розробити вітальну листівку до Міжнародного дня музеїв (18 травня) або рекламний буклет для відвідувачів музею. Надіслати фотозвіт.

Посилання на матеріали: https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-27-04-%D0%BF%D0%BE-30-04/9-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0

Навчання з 20.04 по 24.04


Мистецтво

8 клас


22.04. Тема уроку. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.

Завдання до уроку: опрацюйте теоретичний матеріал підручника теми 32 на ст. 176-181.

Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів. Надіслати фотозвіт виконаної роботи.

Посилання на матеріали до уроку:

https://sites.google.com/view/distanciyne-shitel/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-20-04-%D0%BF%D0%BE-24-04/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81?authuser=0

Навчання з 12.03, 16.03 по 20.03


8 клас

Прочитати матеріал книги за темою «Класицизм: музика» на ст. 134-145.

З мистецької скарбнички виписати поняття «симфонія» та «соната» на ст. 145.

Виписати представників класицизму в музиці.

Усно відповідати на запитання на ст. 145.

Довідковий матеріал

Музика епохи класицизму.

9 клас


Прочитати матеріал книги за темою «Телебачення: погляд у світ» на ст. 160-167.

З мистецької скарбнички виписати поняття «телебачення», «медіа» - на ст. 167.

Усно відповідати на запитання на ст. 167.

Довідковий матеріал

Історія виникнення телебачення.

Телебачення: погляд у світ.

Навчання з 30.03 по 03.04


8 клас


Прочитати матеріал книги за темою «Романтизм в образотворчому мистецтві» на ст. 146-153.

Усно відповідати на запитання на ст. 155.

Виконати творче завдання на ст. 154 варіант І «фантастичний живописний пейзаж».

Довідковий матеріал

Романтизм як художній напрям.

9 клас


Прочитати матеріал книги за темою «Фотомистецтво та реклама» на ст. 168-179.

З мистецької скарбнички «реклама», «фотографія» - на ст. 179.

Усно відповідати на запитання на ст. 179.

Виконати творче завдання 5 на ст. 179 (Самостійно сфотографуйте цікаві куточки свого краю), або запропонуйте власний рекламний слоган будь-якого продукту.

Довідковий матеріал

Фотомистецтво та реклама.

Види та жанри фотографії.

Навчання з 06.04 по 10.04

Мистецтво

8 клас


Прочитати матеріал книги за темою «Музика романтиків» (тема 28-29 на ст. 156).

Виписати з мистецької скарбнички поняття «романс» на ст. 163.

Усно відповідати на запитання на ст. 163.

Фредерік Шопен.

Ніколо Паганіні.

Музика романтизму.

Мистецтво

9 клас


Прочитати матеріал книги за темами 29-30. «Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки» на ст. 180.

Виписати з мистецької скарбнички поняття «меценат» та «мурал» на ст. 191.

Усно відповідати на запитання на ст. 191.

Виконати творче завдання: розповісти про один із експонатів в будь-якій галереї світу (5-10 речень у робочому зошиті). Чи то картина, чи скульптура, чи предмет декоративно-ужиткового мистецтва.

Переглянути відео про історико-культурні заповідники України та найвідоміші музеї світу:

«Ольвія».

«Качанівка».

«Гетьманська столиця».

«Лувр» в Парижі.

«Найкращі шедеври галереї Уффіці» у Флоренції.

Музей Прадо в Іспанії.

«Ермітаж» в Петербурзі.

ТОП-10 найбільших і найдавніших музеїв світу.

Віртуальна екскурсія галереєю Уфіцці.

Віртуальна екскурсія Версальський палацем.

Віртуальна екскурсія музеєм національної антропології.

Навчання з 13.04 по 17.04


Мистецтво

8 клас


15.04. Тема уроку. Музика романтиків.

Завдання до уроку:ознайомтеся з презентацією до уроку -http://www.myshared.ru/slide/1347045/.

Підготуйте презентацію до творчості одного з композиторів романтизму (Ф. Шопен, Н. Паганіні, Р. Шуман, Ф. Шуберт, Ф. Мендельсон-Бартольді, Р. Вагнер та ін.).

Мистецтво

9 клас


13.04. Тема уроку. Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки.

Завдання до уроку: ознайомтеся з презентацією до уроку - https://www.youtube.com/watch?v=GQvT4Ul0lko.

Творче завдання: подумайте і запропонуйте 15 книг, які варто поставити на «стіну-полицю» бібліотеки, якщо б її будували в одному з міст України.

Унікальні бібліотеки світу: https://www.youtube.com/watch?v=FtleadJ65AQ.

Форми збереження культурної спадщини, найвідоміші музеї та галереї рідного краю, України, світу: https://www.youtube.com/watch?v=cVxY1FGm7QQ.

Кiлькiсть переглядiв: 1813

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2025 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930